Monday, January 11, 2010

mau jdik robot ka???

after 3 minggu aku kije d kilang ceri ni, akhirnye jadilah aku seorg penganggur bertauliah..

nak taw level tauliah aku??

aku menyepi dr fb,blog, even hp(yg mulenye disangka ilang), berguling2 dan menyumbat makanan dlm system peristalsisku.... aku dah fed up.. nak jadi ular sawa ke ape??

uwa..apekah...bygkan dpt 2000 dolar tp tup tap mcm dah abih..hmm, ape ni??
rezeki aku ni berkat ke?? bimbang benar sbb aku x rase nikmat duit yg aku dpt ni..

dah la duit mara x masuk lagi,,mmg sgt gusar hati ni...terpk mcm mane nak smbut junior..kene2 diorg nak tumpang umah..byk jugak kene spend tp aku xkisah pon..sgt excited nak smbut diorg (bouncing up n down olredi)...

kene2 aku bukak la fb.ade la sumone memberi berite..yg mana aku mendapat rezeki x semena-mena.. heran bin ajaib kan.. maha suci tuhan Allah mmg die la yg Memberi..

aku berazam,even cutiku masih pjg.. aku mahu berhenti jdik robot.. iaitu manusia yg kejenye buat bnde same tnpa discover apekah motif d sebalik perbuatan diorg.. kononnye duit lah tujuannye..tp kene gaye duit yg keluar mcm air, setakat manekah nilai sebenar duit 2??

pk la sendiri..korg join sekaki x dlm persatuan robot-robot ni..

p/s : tidurku, hidupku, makanku,sujudku hanyalah untukMu

2 comments:

halu9 said...

robot?
hmm..menarik..
bley je jadi robot.huhu..tp robot yg arinya lebih baik dr semalam..yg kena diprogramkan balik tiap2 ari untuk meningkatkan prestasi diri robot tersebut..

p/s: ade ke robot yg mcm ni?

pendekar mata hati said...

to wajdi @ mayb ade kat jepun, mcm bagus je.. tp ,tujuan robot 2 diprogramkan hr2 utk tingkatkan prestasi 2 nak serve ape???

p/s : aku merepekkah??