Thursday, November 26, 2009

bingung

Men Propose but God Dispose

Kite hanye pandai merancang tapi Tuhan yg menentukan...

Aku penah plan b4 cuti utk blaja kereta...rase bhw mase yg ade b4 bertolak pg melbourne is sufficient enough 4 me 2 master driving skill..

skali plan tu cancel trus... tp aku hepi sbb mmg byk tpt yg aku pijak cuti ni..ade mase nnt aku upload la photo dlm this blog...

kengkadang aku terase putus angin utk menulis..xtahu ape tujuan sebenar buat blog *sigh*

dan kengkadang ketandusan idea... ape yg aku dapat sebenarnye??

dan aku kembali bingung..... ape yg aku nak buat sebenarnye ni......

3 comments:

halu9 said...

"makaru wamakarullah wallahu khairu makirin"

f said...

bashah :)

may Allah gives u ilham n petunjuk for everything

take good care of urself :)

itana said...

bashah :)

kenapa bingung2?
betulkan niat, tabahkan diri, behold bashah!

take care selaloo ^^