Saturday, October 10, 2009

pagi yg cerah

aku bangun,matahari xterik lagi.. slalunye tyme panas mendidih...cair sunburn yg aku pkai hari2...

queensland ni org kol sunshine state..nampak sgt matahari terik kat cnie... awan slalunye xde... mendidih r kepala ni..blomkat pdg masyhar lg... ok aku telah merepek....

entah..pg ni... sbbkan aku nak menulis...ops...tibe2 dah terik skg...cpat btol...aiseh..

kalo sidai baju..mmg r nak matahari terik...tp balik dr uni xtahan....nak cuace mendung..hehe.. ngada2....

memang manusia, dpt yg ni nak plak yg lain.....susah tol nak bersyukur.... pg ni jugak..aku bingung utk start kije ape... there r piles of assignment 2 b done.... final examjus around the corner... revision?? this one aku plg berdebar...

ok...stop mengarut..aku nak sambung kije(ape ah nak dibuat?).....

3 comments:

Rafi Samian said...

ko pki sunburn ke sunblok kak????adik pki sunscreen :)

pendekar mata hati said...

sunburn 2 kulit la... symbolik adek....

FaReAsT AL-MuHAnDIsU said...

kami kat cni hari2 hujan.. susah jugak hujan... panas sgt pun susah... mcm2.. haha